czwartek, 5 grudnia 2013

chleb z samych platków owsianych i lnu mielonego

Długo szukałam i znalazłam taki oto przepis na blogu Greenpolis. W oryginalnym przepisie jest mielone siemię lniane a ja miałam len mielony. Muszę jeszcze popracować nad tym chlebem i nauczyć się go kroić, bardziej ubić w foremce by był zwarty (mała keksówka)? Trochę rozsypywał się podczas krojenia. Ten chleb zagości u mnie częściej.

Zjadłam go w 3 dni z pastą jajeczną:

2 jajka na twardo (pokrojone w kosteczkę)
łyżka startego sera cheddar (drobne oczka)
szeroki pasek czerwonej papryki pokrojonej w drobną kosteczkę
2 plasterki szynki też w kosteczkę
2 łyżki serka 0% tłuszczu Emilki
1 łyżka majonezu
sól i pieprz do smaku.

Składniki ugniotłam w miseczce za pomocą widelca.

Jak skompletuję wszystkie składniki do chleba odmieniającego życie to wypróbuję i taką wersję bezmącznego pieczywa.

Tak wygląda chleb z płatków owianych bez grama mąki.

 
Kanapki z pastą jejeczną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz