poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Bananasushi

To tylko 3 składniki i chwilka w kuchni by cieszyć się zdrową słodką przekąską. Prosty banan, pełnoziarnista tortilla i masło orzechowe. Masłem smarujemy placek nie za grubo i zawijamy banana. Ma powstać rulonik. Kroimy na plasterki i już. Można jeszcze przed zwinięciem posypać cynamonem. Ten przepis dali mi znajomi. 

8 komentarzy:

  1. genialne! jak dobrze, że mam banany :) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawne :) Ja raczej ograniczam jedzenie z tak wysokim cukrem ale jest slodkie

    Całuski i zapraszam
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze...nie wpadłabym na to :P Bardzo pomysłowe i super proste :)

    http://3stepstohealth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do nowo powstałego spisu blogów o odżywianiu, fitnessie i zdrowym stylu życia. Dodaj swojego bloga już dziś -> FITNESIAKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę na masowaniu to skorzystam :) Bo póki co się redukuję i masło orzechowe, banany i tortilla w takim połączeniu to nawet na cheat meal mi się nie śniło :D
    monikaturemka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką przekąskę to można jeść! Prawie że bez umiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, ja uwielbiam "kanapkę" z banana przełożoną masłem orzechowym i obtoczoną w gorzkiej czekoladzie - mniam !:)

    Zapraszam do mnie na przepis na fit czekoladowe muffinki bez cukru:)

    OdpowiedzUsuń