piątek, 7 września 2012

mannowiec szarlotkowy jem i ja

Zachęcona Siostrzanym przepisem tutaj właśnie upiekłam.

Moje zmiany to:
pół szklanki fruktozy zamiast brązowego cukru,
nektarynki zamiast brzoskwiń,
brak cynamonu i kwasku cytrynowego oraz miodu,
posypka z płatków migdałowych i płatków górskich, łyżki mąki pełnoziarnistej i brązowego cukru
masło zwykłe zamiast roślinnego,
większa tortownica - 25 cm

Bardzo smaczne, polecam. Trochę przypaliłam ale co tam - to chyba wina tego cukru na wierzchu.

Nigdy nie wiem jak w całości wyjąć ciasto z silikonowej tortownicy, zawsze kroję na mniejsze kawałki. Czy da się, ktoś wie jak??



3 komentarze:

  1. O, podoba mi się ten pomysł. :) Nigdy nie jadłam podobnego ciasta. Już czuję ten cudowny aromat jabłek.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaaam! <3
    ja przewaznie przykladam duzy talerz do wierzchu ciasta, zgrabnym ruchem obracam forme do gory nogami, zdejmuje delikatnie silikonowa forme i podkladam tam drugi talerz, znowu przekrecalac do gory nogami. przy ciescie takim jak to trzeba byc, wiadomo, mega dalikatną, ale da się zrobić :p

    OdpowiedzUsuń