piątek, 25 października 2013

soczevicotto

Jestem chyba uzależniona od soczewicy, ciecierzycy i czerwonej fasoli ;)

Dzisiaj oto taka patelnia pysznego jedzenia z lekko indyjską nutą.

1 szklanka namoczonej soczewicy (zalałam szklanką wody w miseczce)
1 biała część pora
1 cebula
1 duży ząbek czosnku
20 dkg pieczarek
kilka suszonych pomidorów w oleju
4 kulki zamrożonych liści szpinaku
1/3 puszki mleczka kokosowego

Przyprawy:
sól
pieprz
łyżeczka curry
łyżeczka czerwonej papryki
łyżeczka indyjskiej przyprawy: ja użyłam ghee masala (bo akurat miałam)
 
 
 
Podsmażamy na oleju cebulę czosnek por, dodajemy pieczarki. Po kilku minutach soczewicę, szpinak i suszone pomidory. Dodajemy przyprawy. Podlewamy trochę wodą i dusimy aż odparuje. Na koniec dolałam mleko kokosowe i chwilkę jeszcze podsmażałam.
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz