czwartek, 4 kwietnia 2013

domowa dietetyczna wędlina

Pomysł zaczerpnięty z bloga Smak Zdrowia, podlinkowałam instrukcję zawijania.

500 gramów zmielonej piersi z kurczaka razem z 1 jajkiem i solą. Dzielimy na 2 kawałki i doprawiamy do smaku, trochę czerwonej papryki konserwowej

różowa część to u mnie - papryka czerwona w proszku - 1 łyżeczka, łyżeczka czerwonej pasty curry, 1 łyżka koncentratu pomidorowego, suszone zioła prowansalskie .

jasna - 4 łyżki uduszonych pieczarek, 1 łyżeczka curry

Zawiniętą w folię spożywczą roladkę (folia nie stopi się) gotujemy 20-25 min we wrzątku z osoloną wodą.

Można jeść na ciepło jako obiad i na zimno jako wędlinę. Beztłuszczowa!!

Następna będzie ze szpinakiem ;)

Smacznego.




 
 
 
 
 



4 komentarze:

  1. Fajny przepis:) Wydaje się nieskomplikowany, chociaż proces gotowania już trochę bardziej "challenging" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Jedynie moja uwaga do papryki konserwowej która pewnie zawiera cukier, bo do zalewy w większości daje się cukier, chyba, że konserwuje się paprykę samemu. Na rynku wszystkie tego typu przetwory są z cukrem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam czy dałam świeżą czy konserwową paprykę, jeśli tak to wyrób mojej mamy.

      Usuń