niedziela, 15 lipca 2012

Dzień 1 cd..: zupa krem z cukinii i parówkowe serduszka

Oprócz omleta na śniadanie zjadłam:

Zupę krem z pieczonej cukinii, przepis na Lepszysmak: http://lepszysmak.wordpress.com/2011/07/19/zupa-krem-z-pieczonej-cukinii/


Nie zrobiłam makaronu cukiniowego, ale dodałam suszone pomidory.

Na drugie danie placki z cukinii. Jako, że nie użyłam mąki, tylko pianę z białek do startej cukinii trudno było mi je smażyć. Zdjęcia brak.

A na kolację serca z parówek (sokołów 90% szynki - ile w tym prawdy nie wiem).


Parówkę rozkroiłam wzdłóż, nie do końca. Wywinęłam i spięłam wykałaczkami. Położyłam na rozgrzaną patelnię z małą ilością oleju.

W miseczce wymieszałam: 1 jajko, ćwiartkę pomidora pokrojonego w kosteczkę, 1 łyżkę serka wiejskiego, kilka pokrojonych liści bazylii, pieprz i sól. Wlewałam łyżką do serc. Jak można było je przesuwać po patelni to przewróciłam na drugą stronę. Smażyłam jednak krócej.
Wieczorem jeszcze upiekłam chleb fasolowy, z przepisu na DietetycznieSiostro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz